Math Is Fun Forum
  Discussion about math, puzzles, games and fun.   Useful symbols: ÷ × ½ √ ∞ ≠ ≤ ≥ ≈ ⇒ ± ∈ Δ θ ∴ ∑ ∫ • π ƒ -¹ ² ³ °

You are not logged in.

#51 2014-03-06 13:50:26

Agnishom
Real Member
From: Riemann Sphere
Registered: 2011-01-29
Posts: 24,017
Website

Re: Talk in Yoda speech.

Math types, what they are hmm?


'And fun? If maths is fun, then getting a tooth extraction is fun. A viral infection is fun. Rabies shots are fun.'
'God exists because Mathematics is consistent, and the devil exists because we cannot prove it'
I'm not crazy, my mother had me tested.

Offline

#52 2014-03-06 14:01:48

bobbym
Administrator
From: Bumpkinland
Registered: 2009-04-12
Posts: 106,390

Re: Talk in Yoda speech.

Don't be too proud of this technological terror you have created. The power to shatter a planet is insignificant when compared to the power of the force.-Anakin

Oh, just musing, I was.


In mathematics, you don't understand things. You just get used to them.
If it ain't broke, fix it until it is.
No great discovery was ever made without a bold guess.

Offline

#53 2014-03-06 14:25:34

Agnishom
Real Member
From: Riemann Sphere
Registered: 2011-01-29
Posts: 24,017
Website

Re: Talk in Yoda speech.

Where came that quote from, hmm?


'And fun? If maths is fun, then getting a tooth extraction is fun. A viral infection is fun. Rabies shots are fun.'
'God exists because Mathematics is consistent, and the devil exists because we cannot prove it'
I'm not crazy, my mother had me tested.

Offline

#54 2014-03-06 14:28:06

bobbym
Administrator
From: Bumpkinland
Registered: 2009-04-12
Posts: 106,390

Re: Talk in Yoda speech.

Of course star wars.  Hmmmmmm.


In mathematics, you don't understand things. You just get used to them.
If it ain't broke, fix it until it is.
No great discovery was ever made without a bold guess.

Offline

#55 2014-03-06 14:30:01

Agnishom
Real Member
From: Riemann Sphere
Registered: 2011-01-29
Posts: 24,017
Website

Re: Talk in Yoda speech.

Them have you watched all, hmm?


'And fun? If maths is fun, then getting a tooth extraction is fun. A viral infection is fun. Rabies shots are fun.'
'God exists because Mathematics is consistent, and the devil exists because we cannot prove it'
I'm not crazy, my mother had me tested.

Offline

#56 2014-03-06 14:31:53

bobbym
Administrator
From: Bumpkinland
Registered: 2009-04-12
Posts: 106,390

Re: Talk in Yoda speech.

Seen all of them many times I have.  Herh herh herh.


In mathematics, you don't understand things. You just get used to them.
If it ain't broke, fix it until it is.
No great discovery was ever made without a bold guess.

Offline

#57 2014-03-06 20:36:22

Agnishom
Real Member
From: Riemann Sphere
Registered: 2011-01-29
Posts: 24,017
Website

Re: Talk in Yoda speech.

"Herh Herh Herh" does mean what, hmm?


'And fun? If maths is fun, then getting a tooth extraction is fun. A viral infection is fun. Rabies shots are fun.'
'God exists because Mathematics is consistent, and the devil exists because we cannot prove it'
I'm not crazy, my mother had me tested.

Offline

#58 2014-03-06 20:40:56

bobbym
Administrator
From: Bumpkinland
Registered: 2009-04-12
Posts: 106,390

Re: Talk in Yoda speech.

Clearing his throat, is he.


In mathematics, you don't understand things. You just get used to them.
If it ain't broke, fix it until it is.
No great discovery was ever made without a bold guess.

Offline

#59 2014-03-06 23:20:27

Agnishom
Real Member
From: Riemann Sphere
Registered: 2011-01-29
Posts: 24,017
Website

Re: Talk in Yoda speech.

To the cyclic quadrilateral problem, Add a solution, the next person will, hmm?


'And fun? If maths is fun, then getting a tooth extraction is fun. A viral infection is fun. Rabies shots are fun.'
'God exists because Mathematics is consistent, and the devil exists because we cannot prove it'
I'm not crazy, my mother had me tested.

Offline

#60 2014-03-06 23:39:35

bobbym
Administrator
From: Bumpkinland
Registered: 2009-04-12
Posts: 106,390

Re: Talk in Yoda speech.

Unable were you to solve it?


In mathematics, you don't understand things. You just get used to them.
If it ain't broke, fix it until it is.
No great discovery was ever made without a bold guess.

Offline

#61 2014-03-07 00:58:33

Agnishom
Real Member
From: Riemann Sphere
Registered: 2011-01-29
Posts: 24,017
Website

Re: Talk in Yoda speech.

So, I was. Solutions, had anyone submitted, read them I would have.


'And fun? If maths is fun, then getting a tooth extraction is fun. A viral infection is fun. Rabies shots are fun.'
'God exists because Mathematics is consistent, and the devil exists because we cannot prove it'
I'm not crazy, my mother had me tested.

Offline

#62 2014-03-07 01:05:01

bobbym
Administrator
From: Bumpkinland
Registered: 2009-04-12
Posts: 106,390

Re: Talk in Yoda speech.

The solutions, seen are huge, have I.  Yes, hmmm.


In mathematics, you don't understand things. You just get used to them.
If it ain't broke, fix it until it is.
No great discovery was ever made without a bold guess.

Offline

#63 2014-03-07 01:07:05

Agnishom
Real Member
From: Riemann Sphere
Registered: 2011-01-29
Posts: 24,017
Website

Re: Talk in Yoda speech.

Solutions, submitted, no one have. https://brilliant.org/community-problem … uragJT0kzq Do that, you must.


'And fun? If maths is fun, then getting a tooth extraction is fun. A viral infection is fun. Rabies shots are fun.'
'God exists because Mathematics is consistent, and the devil exists because we cannot prove it'
I'm not crazy, my mother had me tested.

Offline

#64 2014-03-07 01:09:32

bobbym
Administrator
From: Bumpkinland
Registered: 2009-04-12
Posts: 106,390

Re: Talk in Yoda speech.

yoda-anger.png

That is the same as your problem not.


In mathematics, you don't understand things. You just get used to them.
If it ain't broke, fix it until it is.
No great discovery was ever made without a bold guess.

Offline

#65 2014-03-07 01:10:13

Agnishom
Real Member
From: Riemann Sphere
Registered: 2011-01-29
Posts: 24,017
Website

Re: Talk in Yoda speech.

My problem? What hah?


'And fun? If maths is fun, then getting a tooth extraction is fun. A viral infection is fun. Rabies shots are fun.'
'God exists because Mathematics is consistent, and the devil exists because we cannot prove it'
I'm not crazy, my mother had me tested.

Offline

#66 2014-03-07 01:11:49

bobbym
Administrator
From: Bumpkinland
Registered: 2009-04-12
Posts: 106,390

Re: Talk in Yoda speech.

Nope!  For a general solution in letters you asked.  This, huge, will be.


In mathematics, you don't understand things. You just get used to them.
If it ain't broke, fix it until it is.
No great discovery was ever made without a bold guess.

Offline

#67 2014-03-07 01:13:27

Agnishom
Real Member
From: Riemann Sphere
Registered: 2011-01-29
Posts: 24,017
Website

Re: Talk in Yoda speech.

On brilliant, a solution you submit. Hmm. Yessss, pleeasse


'And fun? If maths is fun, then getting a tooth extraction is fun. A viral infection is fun. Rabies shots are fun.'
'God exists because Mathematics is consistent, and the devil exists because we cannot prove it'
I'm not crazy, my mother had me tested.

Offline

#68 2014-03-07 01:16:30

bobbym
Administrator
From: Bumpkinland
Registered: 2009-04-12
Posts: 106,390

Re: Talk in Yoda speech.

I did, but so what, hmm?  Hmmmmmm.


In mathematics, you don't understand things. You just get used to them.
If it ain't broke, fix it until it is.
No great discovery was ever made without a bold guess.

Offline

#69 2014-03-07 01:18:27

Agnishom
Real Member
From: Riemann Sphere
Registered: 2011-01-29
Posts: 24,017
Website

Re: Talk in Yoda speech.

You, not did. Solve a problem and submit a solution, same are not.


'And fun? If maths is fun, then getting a tooth extraction is fun. A viral infection is fun. Rabies shots are fun.'
'God exists because Mathematics is consistent, and the devil exists because we cannot prove it'
I'm not crazy, my mother had me tested.

Offline

#70 2014-03-07 01:20:13

bobbym
Administrator
From: Bumpkinland
Registered: 2009-04-12
Posts: 106,390

Re: Talk in Yoda speech.

3 sides given, that problem has.  Nothing given, your problem has.


In mathematics, you don't understand things. You just get used to them.
If it ain't broke, fix it until it is.
No great discovery was ever made without a bold guess.

Offline

#71 2014-03-07 02:09:02

Agnishom
Real Member
From: Riemann Sphere
Registered: 2011-01-29
Posts: 24,017
Website

Re: Talk in Yoda speech.

You understand not what telling I am.


'And fun? If maths is fun, then getting a tooth extraction is fun. A viral infection is fun. Rabies shots are fun.'
'God exists because Mathematics is consistent, and the devil exists because we cannot prove it'
I'm not crazy, my mother had me tested.

Offline

#72 2014-03-07 02:15:01

bobbym
Administrator
From: Bumpkinland
Registered: 2009-04-12
Posts: 106,390

Re: Talk in Yoda speech.

Me what you want tell. But this thread not in.  Hmmmmmm.


In mathematics, you don't understand things. You just get used to them.
If it ain't broke, fix it until it is.
No great discovery was ever made without a bold guess.

Offline

#73 2014-03-07 02:20:12

Agnishom
Real Member
From: Riemann Sphere
Registered: 2011-01-29
Posts: 24,017
Website

Re: Talk in Yoda speech.

The two plateaus in US, the next knows the names not.


'And fun? If maths is fun, then getting a tooth extraction is fun. A viral infection is fun. Rabies shots are fun.'
'God exists because Mathematics is consistent, and the devil exists because we cannot prove it'
I'm not crazy, my mother had me tested.

Offline

#74 2014-03-07 02:24:30

bobbym
Administrator
From: Bumpkinland
Registered: 2009-04-12
Posts: 106,390

Re: Talk in Yoda speech.

At least 3, I thought there was.  Yes, hmmm.


In mathematics, you don't understand things. You just get used to them.
If it ain't broke, fix it until it is.
No great discovery was ever made without a bold guess.

Offline

#75 2014-03-07 02:25:42

Agnishom
Real Member
From: Riemann Sphere
Registered: 2011-01-29
Posts: 24,017
Website

Re: Talk in Yoda speech.

True, that might be. know the names, the next does not, hmm?


'And fun? If maths is fun, then getting a tooth extraction is fun. A viral infection is fun. Rabies shots are fun.'
'God exists because Mathematics is consistent, and the devil exists because we cannot prove it'
I'm not crazy, my mother had me tested.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB