Math Is Fun Forum
  Discussion about math, puzzles, games and fun.   Useful symbols: ÷ × ½ √ ∞ ≠ ≤ ≥ ≈ ⇒ ± ∈ Δ θ ∴ ∑ ∫ • π ƒ -¹ ² ³ °

You are not logged in.

#1 Re: Jokes » Things to do in an elevator » 2008-06-09 14:27:41

cool pretty funny and weird if you ask me....

#4 Re: Guestbook » Naruto fanfiction Sasuhina » 2008-01-16 14:29:44

hey, you mind if i write my own hinata? hmm

#5 Re: Jokes » The result of a promise » 2008-01-07 11:39:07

thanks. It's been like.....1 month with nobody replying. sad

#6 Re: Jokes » Heavens ugliest women » 2008-01-07 11:36:36

i would rate it....10,000

#7 Re: Jokes » poem » 2007-12-31 04:53:14

soo longg....but must read...O.O (put's on glasses)

#8 Re: Introductions » hiiiii:D » 2007-12-31 04:51:07

heyyy welcome! You should check the "joke section" if you want to laugh yousself smile

#9 Re: Introductions » Hello! » 2007-12-14 11:16:37

MathsIsFun wrote:

Hi! And welcome.

Hmmm ... I can't think of any wrong reasons to like math smile

you're right. I mean, everyone does math everyday. Even on Saturday! big_smile

#10 Re: Jokes » a stupid boy... » 2007-12-14 11:10:35

lightning wrote:
bunnie wrote:

afunny!!!!!!:)roflolroflolroflolroflolroflolroflolroflolroflolroflolroflolroflolroflolroflolroflolupwavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavetonguetonguetonguetongue:):):):):):D:D:D:D:D;);););););):P:P:P:P:Prolleyes:rolleyes:rolleyes:dizzydizzydizzydizzydizzy:)

see this i MAJOR spamming

sorry. I didn't realize that it could be a spam.dunno

#11 Re: Jokes » gummy » 2007-12-12 14:49:33

gummy bears are good! big_smile

#12 Re: Jokes » The endless battle between mathematicians and engineers... » 2007-12-12 14:29:44

Zach wrote:

Those are some huge washrooms.

woah. I just noticed that when you mentioned it...what

#13 Re: Jokes » mail call » 2007-12-12 14:27:03

big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile hahahahahahhaah almost fell out of my chair too!

#14 Re: Jokes » a stupid boy... » 2007-12-12 14:24:55

lightning wrote:

HAHAHAHAhahaha......................ha............. -_-' 0.0 lol ;P roflol roflol

FINALLY! thanks for being the FIRST person to comment!:D big_smile big_smile wink wink wink wave wave tongue tongue smile smile tongue tongue

#15 Re: Introductions » i'm crazy! » 2007-12-12 14:21:46

ganesh wrote:

Welcome bunnie,
Nice avatar! I am from the sun too! Its hot mostly, but sometimes it gets a bit cold too!

hmmthen why can't i see anyone  else? hmm dunno

#16 Re: Introductions » i'm crazy! » 2007-12-11 15:29:25

"ROARR!!" <--that's what I just wanted to say after getting on a 3,000 feet tall and 200 feet wide on a rollercoaster in my imagenary( <--wahh!I spelled it wrong!)world!!Yay for me!

All that in a sarcastic voice, my friend. Oh mah gosh! what in the world did I just do?!?! yikes

#17 Re: Jokes » high drool musical » 2007-12-11 15:12:06

kittycat wrote:

So do I but i like u r the music in me (sherpay version) and gotta go my own way as well
Gotta go my own way is so sad!!!!!!!!! TTOTT

ummm i don't want to be rude, but isn't the (sherpay version) song called something else then you are the music in me? But I agree with you on Gotta go my own way. I also like "Bet on it,Work it, and the song that the piano girl (forgot her name sad )wrote for them! smile

#18 Re: Jokes » funnny » 2007-12-03 14:45:56

i get the first one! it's a head!!!!! big_smile

#21 Re: Jokes » funnny » 2007-11-27 12:25:35

most of them i like but i don't get the first one sad

#22 Re: Jokes » The Story of the Frog. » 2007-11-27 09:44:51

i don't really get it though.... sad

#23 Re: Jokes » high drool musical » 2007-11-27 09:43:36

Identity wrote:

is high school musical like naruto in live action?

not really.but has some good songs smile

#24 Re: Introductions » i'm crazy! » 2007-11-25 14:12:12

thanks! i drew it myself! big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile

Board footer

Powered by FluxBB